Bladok Hotel & Restaurant

***

55222 Yogyakarta (Java), Jalan Sosorowijayan 76, Yogyakarta, Id.

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Bladok Hotel & Restaurant znajduje się w miejscowości Yogyakarta i oferuje odkryty basen, taras oraz bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Malioboro Mall – 500 m, Pałac Gedung Agung w Yogyakarcie – 1,3 km. Obiekt Bladok Hotel & Restaurant znajduje się w znakomitej lokalizacji w dzielnicy Gedongtengen. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Pałac Sułtana ( 2 km), Pomnik Tugu Negara ( 2,8 km). Oferta hotelu obejmuje pokoje rodzinne. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w szafę i telewizor. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem. Dostępna przez całą dobę obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i indonezyjskim, chętnie udzieli niezbędnych informacji. W pobliżu obiektu Bladok Hotel & Restaurant znajdują się liczne atrakcje, takie jak Muzeum Fort Vredeburg, Muzeum Sonobudoyo i Dworzec kolejowy Yogyakarta. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Yogyakarta-Adisucipto, znajduje się 12 km od obiektu Bladok Hotel & Restaurant. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 8 lat. Dzieci 8 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 8 lat.

Udogodnienia

całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), transfer z lotniska, transfer na lotnisko, basen, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości