The Manohara Hotel Yogyakarta
55281 Yogyakarta (Java), Jl. Affandi No.35, Gejayan, Caturtunggal, Kecamatan Depok
55281 Yogyakarta (Java), Jl. Affandi No.35, Gejayan, Caturtunggal, Kecamatan Depok
Obiekt The Manohara Hotel Yogyakarta, usytuowany w miejscowości Yogyakarta, oferuje centrum fitness, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pomnik Tugu Negara – 2 km. Oferta obiektu obejmuje usługę konsjerża. Na miejscu znajduje się również restauracja i odkryty basen. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w biurko, czajnik, lodówkę, sejf oraz telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też prywatną łazienkę z prysznicem. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. W hotelu działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Malioboro Mall – 4,1 km, Dworzec kolejowy Yogyakarta – 4,2 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Yogyakarta-Adisucipto, znajduje się 7 km od obiektu The Manohara Hotel Yogyakarta.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 400000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Dorośli płacą Rp 350 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, basen na dachu, basen bez krawędzi, basen z widokiem, basen z podgrzewaną wodą, mały basen, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, udogodnienia spa, fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, transfer, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt