Ashley Hotel

***

Cork Cork, Coburg Street

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

This friendly centrally located hotel with excellent service has a prime city-centre location in the Victorian Quarter near shops theatres, galleries, vibrant bars and restaurants. Bustling St. Patrick's Street is just around the corner. Ashley Hotel is within a mid -19th-century house and has a 24-hour front desk. Local stouts and beers are served in ground floor bar and continental breakfast is available each morning at additional charge - please enquire at the the reception. The hotel is an 8-km journey from the airport, and a 10-minute walk from the train and bus stations. Within walking distance is the English Food Market, Cork City Gaol, City Hall, Cork City Harbour, Heineken Ireland and Cork Butter Market.

Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Obiekt usytuowany jest w dzielnicy mieszkaniowej, w związku z czym Goście proszeni są o zachowanie ciszy. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ashley Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. PLEASE NOTE THAT OUR HOTEL DOES NOT HAVE AN ELEVATOR. Please be advised that is mandatory to present a photographic ID at the check in time and you may be requested to present same when returning to the hotel after 11pm. Please note that our hotel offers a facility to park bikes and bicycles only. Our guests can avail of parking in Q-PARK nearby at Carroll's Quay T23P2TX to park their cars, at a 24 HOUR discounted rate. Guests under 19 years of age cannot check-in unless the lead guest is aged 21 years or over. In case of arriving after 11pm, we kindly ask you to contact the hotel directly prior to the arrival (approximately 30 minutes) on the following contact number: (021)4501518. Please note all cards will be preauthorised to guarantee the reservation. If you decide to use a different card for payment on arrival, please be aware that it may take up to 3 weeks for the preauthorised amount to be released. This period varies between banks. Damage deposit - in case where the reservation payment is made by debit card then a security deposit of €200 may be required and will be returned on the inspection of the bedroom at check out time. The property accepts Union Pay as a method of payment. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. The property has a strict no smoking policy. Check in is from 3pm but we can store your luggage if you arrive earlier. Check out is by 11am including vehicles. Please note all accepted credit cards will be preauthorised for the first night stay cost to guarantee the booking. Overnight street parking after 6:30 p.m. and Sunday street parking is free including bank holidays. Please note there is no lift at the hotel or ground floor bedrooms. Terrace available for smoking during the day. For bookings of 4 rooms or more, a 50% deposit and list of guests names are required. Pets are not allowed with the exception of service dogs only. Our hotel is not suitable for Hens an Stag groups.

W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

restauracja, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt