Glengarriff Park Hotel

***

- Glengarriff, The Village, West Cork, Glengarriff

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Zamów filiżankę kawy w lokalnej kawiarni, a być może okaże się, że to najlepsza kawa w mieście. Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online.
Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa parkowania. Do spotkań biznesowych w jednostce znajduje się centrum biznesowe oraz wszystko, co potrzebne do organizacji wydarzenia. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, pralnia chemiczna i prasa.
Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski, włoski, polski i francuski.

Wyposażenie pokoju
Pokój jest przytulnie urządzony i ma wszystko, czego potrzebujesz, aby odpocząć po długim dniu pełnym wrażeń. Znajdziesz tu: prysznic i telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe

  • The property has connecting/adjoining rooms, which are subject to availability and can be requested by contacting the property using the number on the booking confirmation.
  • This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
  • Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F.
  • Personal protective equipment, including masks, will be available to guests.
  • Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; contactless room service is available; guests can access their rooms with a mobile device; reservations are required for some onsite facilities.
  • Contactless check-out is available.
  • Enhanced food service safety measures are in place.
  • Individually-wrapped food options are available.
  • Each guestroom is kept vacant for a minimum of 48 hours between bookings.