George Limerick Hotel
Limerick, O'connell Street
Limerick, O'connell Street
The George Hotel Limerick is a luxury hotel located on a corner of O’Connell Street in Limerick city centre, making it the ideal starting point for shopping, gigs/shows, sports fans or tourists visiting local attractions. Boasting an eclectic mix of contemporary style and comfort, guests experience the perfect match of cutting edge cosmopolitan boutique hotel style along with an unparalleled standard of service, and our accommodation is sure to impress even the most discerning traveller. A stunning restaurant in the heart of Limerick City Centre, Vincenzo Grill’s buzzy vibe, great cocktails and sure-fire culinary classics bring people from far and wide to The George Hotel Limerick. Serving breakfast, lunch, dinner, bar snacks and sharing plates, our incredible team of chefs prepare the very best ingredients sourced from our amazing local artisan suppliers.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Obiekt usytuowany jest w dzielnicy mieszkaniowej, w związku z czym Goście proszeni są o zachowanie ciszy. Wjazd na parking znajduje się przy ulicy Henry Street. W nocy Goście mogą bezpłatnie korzystać z parkingu Howley's Quay. Dokładne godziny i opłaty są następujące: – w dni powszednie w godzinach 18:30–08:00: bezpłatnie, – w weekendy w godzinach 18:30–10:00: bezpłatnie. Maksymalna opłata za dzień lub 24 godziny wynosi 7,50 EUR. Opłata za 3-dniową kartę wynosi 15 EUR. Opłata za tygodniową kartę wynosi 20 EUR. Opłata za kartę weekendową (ważną od piątku do niedzieli, bez względu na porę) wynosi 15 EUR. Opłata za rezerwację zostanie pobrana w dniu przyjazdu lub w dniu poprzedzającym przyjazd. W przypadku rezerwacji obejmujących co najmniej 4 pokoje obowiązują inne zasady działalności obiektu oraz dodatkowe opłaty. Hotel nie akceptuje płatności gotówką.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 7,50 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, wieczorne rozrywki, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu