Umi Hotel

****

861 Skogarfoss, Leirnavegur

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel UMI jest położony w południowej części Islandii, u podnóża słynnego wulkanu Eyjafjallajökull. Dysponuje on salonem z widokiem na wulkan i tarasem z widokiem na morze. Na miejscu działa restauracja. Obiekt jest oddalony o 41 km od miejscowości Vik. W niektórych pokojach Goście mają do dyspozycji część wypoczynkową. Standardowe udogodnienia obejmują telewizor z płaskim ekranem, czajnik oraz łazienkę. Obiekt zapewnia szlafroki, bezpłatny zestaw kosmetyków oraz bezpłatne WiFi dostępne we wszystkich pomieszczeniach. Personel recepcji służy pomocą przez całą dobę. Okolica jest wymarzonym miejscem dla miłośników jeździectwa i wędkowania. Hotel UMI jest zlokalizowany w odległości 2 km od drogi nr 1 i 3 km od wystawy dotyczącej pamiętnej erupcji wulkanu Eyjafjallajökull. Od miejscowości Hvolsvöllur dzielą go natomiast 43 km.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. W przypadku jego złamania Goście zostaną obciążeni opłatą w wysokości 350 EUR. W przypadku rezerwacji obejmujących 4 lub większą liczbę pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu i dodatkowe opłaty.

W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą € 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, centrum biznesowe, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, prywatna plaża, bar przekąskowy, usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, plaża, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt