Hotel Dyrholaey

***

871 Vik I Myrdal, Brekkur, Vik I Myrdal

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Możesz wejść do restauracji znajdującej się w pobliżu. We wspólnej kuchni ugotujesz wszystko, na co masz ochotę. Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online.
Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie bezpłatnego parkowania. Dodatkowo dla gości w hotelu dostępne są również następujące usługi: lekarz. Fanów sportu ucieszy centrum fitnessu i siłownia. Na terenie obiektu znajdują się takie udogodnienia w zakresie rozrywki jak: biblioteka.
W hoteluznajdują się sale zabaw dla dzieci. Dzieciaki będą się tak dobrze bawić, że nie pozostanie Ci nic innego, jak spędzić wieczór w towarzystwie dorosłych. Aby zarezerwować wycieczkę, skonsultuj się z biurem organizacji wycieczek hotel. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dodatkowe usługi oferowane gościom przez hotel: pralnia.
Obsługa hotel z przyjemnością porozmawia z Tobą w następujących językach: angielski.

Wyposażenie pokoju
Pokój jest przytulnie urządzony i ma wszystko, czego potrzebujesz, aby odpocząć po długim dniu pełnym wrażeń. Znajdziesz tu: budzik, prysznic i telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
The front desk is not open 24 hours a day. In case of check-in after 11:00 PM, guests should inform the hotel in advance and get check-in instructions. Contact information can be found on the booking confirmation.

Know Before You Go

  • This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
  • Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F.
  • Personal protective equipment, including masks and gloves, will be available to guests.
  • Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer.
  • Contactless check-in and contactless check-out are available.
  • Individually-wrapped food options are available for breakfast.
  • Each guestroom is kept vacant for a minimum of 48 hours between bookings.
  • This property affirms that it adheres to the cleaning and disinfection practices of Safe Travels (WTTC - Global).