Hotel Katla By Keahotels

***

871 Vik, Hofdabrekka Road 1, Approx. 5 Km East Of Vik

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Katla by Keahotels jest położony w południowej Islandii, 5 km od miasta Vík í Mýrdal. Otaczające hotel południowe wybrzeże to kraina pełna niesamowitych krajobrazów i zapadających w pamięć skarbów naturalnych – a wszystko to w zasięgu ręki. Goście mogą bezpłatnie korzystać z wanny z hydromasażem na świeżym powietrzu, sauny i centrum fitness. Pokoje są klasycznie urządzone i wyposażone w biurko oraz telewizor z dostępem do kanałów kablowych i satelitarnych. Z bezpłatnego WiFi można korzystać w holu. Hotelowa restauracja serwuje śniadanie w formie bufetu oraz lokalne specjały w porze kolacji. Po kolacji Goście mogą zrelaksować się przy drinku w hotelowym barze. Personel hotelu służy pomocą w organizacji takich atrakcji, jak jazda konna, skutery śnieżne czy spacery z przewodnikiem po lodowcu Mýrdalsjökull. Czarna piaszczysta plaża Vik i pole golfowe Vik oddalone są od obiektu o około 5 minut jazdy. Odległość od muzeum Skógar wynosi 30 km.

Goście, którzy planują przyjazd po godzinie 19:00, proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem recepcji. W przypadku rezerwacji obejmujących co najmniej 5 pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu i dodatkowe opłaty.

W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 12 lat płacą € 35 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 13 lub więcej lat płacą € 70 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, bar, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bar przekąskowy, usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, bufet z potrawami dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, zajęcia jogi, piesze wycieczki, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości