Astoria Galilee Hotel

14366 Tiberias, 13 Bruriah St.

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Featuring a swimming pool and a restaurant, the Astoria Galilee Hotel is located in the centre of Tiberias, overlooking the Sea of Galilee, a 20-minute walk away. It offers free Wi-Fi and air-conditioned rooms. The Astoria Galilee Hotel, founded in 1933, is one of the oldest hotels in Tiberias. Nowadays it offers modern and comfortable guest rooms, free wireless internet, and good facilities including a seasonal outdoor swimming pool. The hotel is a good base to discover the northern region of Israel with Safed, Nazareth and the Jordan River just a short drive away.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Based on local tax laws, guests with a tourist visa to Israel are exempted from paying VAT for their reservation. Israeli citizens and residents ("non tourists" as defined in the VAT law) must pay VAT. This tax is automatically calculated in the total cost of the reservation for domestic customers. For guests booking from outside of Israel, the tax is not included in the total price.

W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą ₪ 45 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą ₪ 45 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą ₪ 250 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 2 lub więcej lat płacą ₪ 300 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, plac zabaw, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wino / szampan, owoce, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, wskazówki dźwiękowe, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, miejsce na piknik, basen, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości