Rezydencja W Dolinie
34-480 Jabłonka, Urocza 3a
34-480 Jabłonka, Urocza 3a
Obiekt Rezydencja w Dolinie położony jest w miejscowości Jabłonka i oferuje ogród, wspólny salon oraz taras. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na góry. Oferta domu wakacyjnego obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz wspólną kuchnię. W domu wakacyjnym do dyspozycji Gości przygotowano 4 sypialnie, salon oraz 3 łazienki z suszarką do włosów i prysznicem. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt Rezydencja w Dolinie oferuje centrum spa i odnowy biologicznej z sauną i wanną z hydromasażem. Na terenie obiektu Rezydencja w Dolinie dostępny jest plac zabaw i sprzęt do grillowania. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Gubałówka – 32 km, Dworzec PKP Zakopane – 33 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Poprad-Tatry, znajduje się 95 km od obiektu Rezydencja w Dolinie.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, spa i centrum odnowy biologicznej, plac zabaw dla dzieci, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, salon spa / strefa relaksacyjna, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości