Miyako Hotel Amagasaki

****

660-0881 Amagasaki, Showa-dori 2-7-1

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located only a 6-minute walk from Hanshin Amagasaki Train Station, Miyako Hotel Amagasaki offers accommodation at a 100-metre tall tower with Osaka/Kobe skyline views. The hotel offers 6 dining options and rooms with free WiFi. Spacious guestrooms feature a 32-inch flat screen TV, fridge, and tea making facilities. The en suite bathroom offers a shower and bathtub with a collection of amenities. Currency exchange and dry cleaning services are offered at the 24-hour front desk. On the twenty-second floor, Top of the Crystal Sky Bar offers stunning views of Osaka Bay and a variety of cocktails. Kifune Teppanyaki grill restaurant and Tsu no Kuni Japanese restaurant are located on the top floors, and a Chinese cuisine at the basement level. A breakfast buffet is served at the Coffee Shop and Azalea restaurant. Miyako Hotel Amagasaki is less than a 10-minute train ride from Osaka/Umeda Station. Universal Studios Japan is a 30-minute train ride away and JR Shin Osaka Station is a 20-minute drive away. The hotel provides easy access to Nara and Kobe areas from Hanshin Amagasaki Train Station. Guests can reach Kyocera Dome via a direct line on Hanshin-Namba Line in 27 minutes including walking time.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Miyako Hotel Amagasaki o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 500 JPY za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, kaplica / świątynia, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prasa do spodni, automat z napojami, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, kawiarnia na miejscu, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości