Apa Hotel & Resort Tokyo Bay Makuhari
261-0021 Chiba, Mihama-ku Hibino 2-3
261-0021 Chiba, Mihama-ku Hibino 2-3
Obiekt APA Hotel & Resort Tokyo Bay Makuhari szczyci się doskonałą lokalizacją, zaledwie 7 minut spacerem od stacji kolejowej JR Kaihin Makuhari. Oferuje on eleganckie pokoje, basen oraz 9 lokali gastronomicznych, w tym salon usytuowany na najwyższym piętrze budynku. We wszystkich pomieszczeniach zapewniono bezpłatne WiFi. Dojazd do międzynarodowego portu lotniczego Narita zajmuje 40 minut autobusem ze stacji Kaihimmakuhari lub 60 minut pociągiem. Wszystkie pokoje są przestronne, klimatyzowane i ogrzewane. Ich wyposażenie obejmuje biurko oraz telewizor z płaskim ekranem. W każdym z nich do dyspozycji Gości jest również łazienka z wanną, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków. W obiekcie dostępne są pralki na monety. Na miejscu znajduje się też sklep z pamiątkami. Recepcja czynna jest przez całą dobę. Goście mogą zamówić usługę prasowania spodni. W budynku dostępny jest ponadto automat do wymiany walut. Goście mogą zrelaksować się w łaźni publicznej. W hotelu oferowane są różne zabiegi na ciało, takie jak kąpiele ziołowe. Na terenie obiektu znajduje się restauracja bufetowa Dim-Sum serwująca kawę, pizzę, tradycyjne przekąski podawane w bambusowych koszyczkach do gotowania na parze, a także przygotowywane na stalowej płycie grillowej dania teppanyaki. Zaplecze gastronomiczne hotelu obejmuje też salon Sky Cruise Makuhari, w którym podawane są drinki i lekkie przekąski. Ośrodek APA Hotel & Resort Tokyo Bay Makuhari dzieli 10 minut spacerem od centrum handlowego Mitsui Outlet Park Makuhari oraz centrum wystawowego Makuhari Messe. Podróż pociągiem do parku rozrywki Tokyo Disney Resort zajmuje 35 minut (kawałek trzeba przejść pieszo), a do centrum handlowego Aeon Mall Makuhari New City można dojść z hotelu w 17 minut. Podróż na międzynarodowe lotnisko Tokio-Haneda trwa 60 minut.
Obiekt może zakazać Gościom z tatuażami korzystania z ogólnodostępnej łaźni oraz innych udogodnień, w których tatuaże będą mogli zobaczyć pozostali Goście. W automacie nie można wymienić jenów japońskich na waluty obce. Stawki dla dzieci dotyczą dzieci do 5. roku życia. Za dzieci od 6. roku życia naliczana jest taka sama opłata jak za osobę dorosłą. Szczegółowych informacji udziela personel obiektu.
W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Przewodowe połączenie z Internetem jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 1000 JPY za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokój gier, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, masaż, kaplica / świątynia, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, odkryty basen, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, odkryty basen (czynny w sezonie), prasa do spodni, automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, bufet z potrawami dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, brodzik, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, basen dla dzieci, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt