Maple Inn Makuhari
262-0033 Chiba, Hanamikawa-ku Makuharihongo 1-12-1
262-0033 Chiba, Hanamikawa-ku Makuharihongo 1-12-1
Conveniently located just a 3-minute walk from JR and Keisei Makuharihongo train stations, Maple Inn Makuhari offers an on-site restaurant and free in-room WiFi access. Parking is available on site. Narita International Airport is a 50-minute express train ride away from Keisei Makuharihongo train station. Each room is air conditioned and equipped with a TV, a seating area and a private bathroom with a bath, a shower and slippers. In addition, each comes with an air purifying humidifier. A 24-hour front desk, vending machines, and a coin launderette are available at the property. The on-site restaurant, Restaurant Maple, is open for breakfast, lunch and dinner. Makuhari Messe, Aeon Mall Makuhari New City and Mitsui Outlet Park Makuhari are all a 10-minute drive away, while Chiba Marine Stadium can be accessed within a 15-minute drive. Tokyo Disney Resort is accessible via a 40-minute train ride. Haneda International Airport is 75-minutes from JR Makuharihongo train station.
W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 1000 JPY za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prasa do spodni, automat z napojami, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, parking dla osób niepełnosprawnych, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt