Enakyo Onsen Hotel Yuzuriha

509-7201 Ena, 2709 Oicho

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Enakyo Onsen Hotel Yuzuriha, usytuowany w miejscowości Ena, oferuje bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park rozrywki Enakyo Wonderland – 4,8 km. Odległość ważnych miejsc od ryokanu: Park tematyczny Japan Taisho Village – 27 km, Skansen Little World – 50 km. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ōi – 5,7 km. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono balkon z widokiem na jezioro. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w klimatyzację, sejf i telewizor z płaskim ekranem. 3-gwiazdkowy obiekt Enakyo Onsen Hotel Yuzuriha oferuje gorące źródła. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nagoja, znajduje się 59 km od obiektu Enakyo Onsen Hotel Yuzuriha.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, karaoke, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, automat z napojami, kąpiele termalne / gorące źródła, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, kawiarnia na miejscu, fotel do masażu, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt