Apa Hotel Fukuoka Watanabe Dori Excellent
810-0005 Fukuoka, Chuo-ku Kiyokawa 1-10-1
810-0005 Fukuoka, Chuo-ku Kiyokawa 1-10-1
APA Hotel Fukuoka provides simple rooms with a flat-screen TV and an original mattress optimising weight distribution. The hotel is a 5-minute walk from Watanabe Dori Subway Station. Free WiFi is offered in the entire hotel, which features a restaurant, massage services and vending machines. The hotel is a 20-minute walk from JR Hakata Station and 15 minutes from Tenjin Station. APA Hotel Fukuoka Watanabe Dori is about 20 km from Dazaifu Tenmangu Shrine and 1.4 km from Canal City Hakata. All rooms are equipped with centrally-controlled air conditioning and feature Video on Demand (VOD) systems, an alarm clock and a fridge. The private bathrooms have a bathtub, a hairdryer and room slippers. APA Fukuoka Hotel also provides luggage storage services. Other facilities at the hotel include a coin-operated laundrette.
Podatek od zakwaterowania płatny od osoby za noc nie jest wliczony w cenę. Należy go uiścić w obiekcie. Please note that guests are required to pay the full amount of their booking at check-in.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 1100 JPY za godzinę.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, restauracja, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, fryzjer / salon piękności, dostęp do Internetu, winda, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, prasa do spodni, automat z napojami, parking na miejscu, parking w garażu, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości