Heiwadai Hotel 5
810-0054 Fukuoka, Chuo-ku Imagawa 1-4-2
810-0054 Fukuoka, Chuo-ku Imagawa 1-4-2
Located in central Fukuoka just a 15-minute drive from Fukuoka Convention Centre, Heiwadai Hotel 5 offers air-conditioned rooms with a flat-screen TV and refrigerator. All rooms feature free WiFi. Hotel 5 Heidaiwai is just a 10-minute walk to Fukuoka Dome and a 20-minute walk from Fukuoka Tower. Toujinmachi Subway Station is a 5-minute walk away. Private parking is available for a fee upon prior reservation. All rooms at Heiwadai Hotel 5 include an en suite bathroom with free toiletries and a hairdryer. Guests can enjoy watching satellite TV. A coin-operated washing machine is available at the hotel. The front desk is staffed 24 hours. The hotel’s restaurant serves breakfast.
Podatek od zakwaterowania płatny od osoby za noc nie jest wliczony w cenę. Należy go uiścić w obiekcie. Full payment is required upon check in.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 1300 JPY za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, sejf, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, prasa do spodni, automat z napojami, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt