Hotel La Foresta By Rigna

**

812-0013 Fukuoka, Hakata-eki-higashi 1-1-29

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel La Foresta By Rigna położony jest w znakomitej lokalizacji w miejscowości Fukuoka i oferuje bezpłatne WiFi. Na miejscu serwowane jest śniadanie włoskie. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję. Na miejscu znajduje się również restauracja. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Statue of Kyushu Railway Place of Origin – 600 m, Nakahie Park – 700 m. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w lodówkę. W pobliżu obiektu Hotel La Foresta By Rigna znajdują się liczne atrakcje, takie jak Hakata Station Monument, Hakata Sennen no Mon Gate i Shosho-in Temple. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Fukuoka, znajduje się 3 km od obiektu Hotel La Foresta By Rigna.

Podatek od zakwaterowania płatny od osoby za noc nie jest wliczony w cenę. Należy go uiścić w obiekcie.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

restauracja, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, dostęp do Internetu, winda, masaż, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, prasa do spodni, automat z napojami, codzienne sprzątanie, masaż stóp, masaż głowy, masaż całego ciała, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt