Hakone Guesthouse Toi
250-0404 Hakone, Miyanoshita 278-1
250-0404 Hakone, Miyanoshita 278-1
Obiekt Hakone Guesthouse Toi dzieli zaledwie 500 metrów od muzeum na wolnym powietrzu Hakone. Ten otwarty w maju 2016 r. obiekt udostępnia Gościom taras słoneczny i oferuje widok na góry. Na miejscu działa restauracja. Doskonałym miejscem na relaks jest wspólny salon. Na miejscu znajduje się prywatny parking, z którego można korzystać za dodatkową opłatą. Park Gora oddalony jest od obiektu o 1,2 km, a dolina Ōwakudani – o 3,3 km. Odległość od najbliższego lotniska – portu lotniczego Tokio-Haneda – wynosi 74 km.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Miejsca na znajdującym się na miejscu prywatnym parkingu wymagają rezerwacji. Szczegółowych informacji na ten temat udziela personel obiektu. Do najbliższego przystanku autobusowego (Kamisokokura) można dojechać autobusem przewoźnika Hakone Tozan Bus ze stacji kolejowych Hakone-Yumoto i Odawara. Spacer do obiektu zajmuje zaledwie 3 minuty, a jego trasa wiedzie przez znajdujące się przed przystaniem wzgórze.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
bar, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, dostęp do Internetu, sejf, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, całodobowa ochrona, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości