Hakuba Amber Resort By Jade Group

399-9301 Hakuba, Hokujo 830-90

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hakuba Amber Resort by Jade Group, znajdujący się w miejscowości Hakuba, oferuje wannę z hydromasażem oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ośrodek narciarski Tsugaike Kogen – 12 km. Na miejscu znajduje się telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka z bidetem, prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Kuchnię wyposażono w lodówkę, zmywarkę oraz piekarnik. Niektóre opcje zakwaterowania mają taras lub balkon z widokiem na góry lub widokiem na ogród. Codziennie serwowane jest śniadanie kontynentalne, amerykańskie lub azjatyckie. W obiekcie znajduje się sprzęt do grillowania, a okolica jest popularna wśród miłośników narciarstwa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Nagano – 43 km, Świątynia Zenkoji – 44 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Matsumoto, znajduje się 66 km od obiektu Hakuba Amber Resort by Jade Group. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, narciarstwo, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wanna z hydromasażem / jacuzzi, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości