Hakuba Aura Chalet By Jade Group
399-9301 Hakuba, 北城828−98
399-9301 Hakuba, 北城828−98
Obiekt Hakuba Aura Chalet by Jade Group położony jest w miejscowości Hakuba i oferuje bar oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ośrodek narciarski Tsugaike Kogen – 11 km, Dworzec kolejowy w Nagano – 41 km. Oferta domku obejmuje ogród, sprzęt do grillowania, bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. W domku zapewniono taras, 3 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 2 łazienki z bidetem. Goście mogą podziwiać widok na góry. W obiekcie do dyspozycji Gości przygotowano też 2 łazienki z prysznicem. Bezpłatny zestaw kosmetyków, suszarka do włosów i kapcie są zapewnione. Codziennie serwowane jest śniadanie à la carte, kontynentalne lub amerykańskie. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, francuskim, japońskim i mandaryńskim, zawsze chętnie służy pomocą. Obiekt Hakuba Aura Chalet by Jade Group oferuje wypożyczalnię samochodów i przechowalnię sprzętu narciarskiego. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania narciarstwa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Zenkoji – 43 km, Ośrodek narciarski Happo-One – 3,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Matsumoto, znajduje się 64 km od obiektu Hakuba Aura Chalet by Jade Group. Goście mogą skorzystać z bezpłatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, transfer lotniskowy, narciarstwo, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości