Petit Hotel Shitaka

***

399-9301 Hakuba, 4402 Hokujo

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Petit Hotel Shitaka, usytuowany w miejscowości Hakuba, oferuje dojazd do budynku na nartach oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ośrodek narciarski Tsugaike Kogen – 9 km. Obiekt zapewnia punkt sprzedaży karnetów narciarskich oraz przechowalnię sprzętu narciarskiego. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Dworzec kolejowy w Nagano ( 45 km), Świątynia Zenkoji ( 47 km). Obiekt zapewnia saunę, centrum spa, restaurację oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu lub amerykańskie. W miejscowości Hakuba i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak trekking, narciarstwo oraz jazda na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ośrodek narciarski Happo-One – 400 m, Ośrodek narciarski Hakuba Goryu – 7,5 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Matsumoto, znajduje się 68 km od obiektu Petit Hotel Shitaka.

Udogodnienia

parking, restauracja, kort tenisowy, sauna, pokoje dla niepalących, wędkowanie, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, punkt sprzedaży karnetów narciarskich, bezpośredni dojazd do obiektu na nartach, automat z napojami, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, bufet z potrawami dla dzieci, wino / szampan, łaźnia parowa, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości