Rossi Star
399-9301 Hakuba, 北城14718-43
399-9301 Hakuba, 北城14718-43
Obiekt ROSSI STAR położony jest w miejscowości Hakuba i zapewnia obsługę pokoju oraz widok na góry. Na miejscu znajduje się też restauracja. W obiekcie zapewniono wannę z hydromasażem. Niektóre opcje zakwaterowania wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W wybranych opcjach zapewniono też kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, a także prywatną łazienkę z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Obiekt dysponuje sprzętem do grillowania. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu, narciarstwa i wędkarstwa. Goście mogą odprężyć się w ogrodzie lub we wspólnym salonie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ośrodek narciarski Tsugaike Kogen – 2,5 km, Dworzec kolejowy w Nagano – 49 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Matsumoto, znajduje się 72 km od obiektu ROSSI STAR.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu ROSSI STAR o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, narciarstwo, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, parking w garażu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, miejsce na piknik, transfer, piesze wycieczki, happy hour, aerobik, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt