Ukiha
879-4202 Hita, Amagase Akaishi 3-5
879-4202 Hita, Amagase Akaishi 3-5
Obiekt Ukiha, usytuowany w miejscowości Hita, oferuje bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Kinrinko – 39 km. W ryokanie zapewniono gorące źródła oraz obsługę pokoju. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono szafę, czajnik, lodówkę, sejf, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z prysznicem. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kumamoto, znajduje się 73 km od obiektu Ukiha.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, karaoke, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, kąpiele termalne / gorące źródła, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości