Iwaki Washington Hotel
***
970-8026 Iwaki, 1-1 Taira, Iwaki
970-8026 Iwaki, 1-1 Taira, Iwaki
W hotelu
Czas na smaczny posiłek! Usiądź w restauracji. Zamów filiżankę kawy w lokalnej kawiarni, a być może okaże się, że to najlepsza kawa w mieście. Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online. Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz zaparkować w strefie parkowania.
Usługi kosmetyczne i wellness: pokój do masażu. Przygotuj się na wakacje pełne wrażeń! Oto co znajdziesz na terenie obiektu: kręgielnia. Do spotkań biznesowych na terenie obiektu mieści się sala konferencyjna. Chcesz wybrać się na wycieczkę? Skontaktuj się z biurem organizacji wycieczek hotel.
Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Do dyspozycji gości jest również pralnia, pralnia chemiczna, prasowanie, wypożyczalnia samochodów i sejf. Obsługa hotel z przyjemnością porozmawia z Tobą w następujących językach: angielski.
Wyposażenie pokoju
Goście znajdą w pokoju następujące elementy wyposażenia: budzik, telewizor i kapcie. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.
Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Informacje dodatkowe
The Japanese Ministry of Health, Labour, and Welfare requires all international visitors to submit their passport number and nationality when registering at any lodging facility (inns, hotels, motels, etc. ). Additionally, lodging proprietors are required to photocopy passports for all registering guests and keep the photocopy on file. This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings.