Hotel Harvest Amagikogen

***

410-2507 Izu, 1524 Hiekawa, Izu

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Wejdź do pobliskiego baru. Czas na smaczny posiłek! Usiądź w restauracji. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz za darmo zaparkować w strefie parkowania.
Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz zaparkować w strefie parkowania. Dodatkowo dla gości w hotelu dostępne są również następujące usługi: pokój do masażu i sauna. Fanów sportu ucieszy miejsce do gry w ping-ponga. Nie grozi Ci nuda, bo w hotelu znajdziesz karaoke i miejsce do gry w ping-ponga.
Dostępność: w obiekcie znajduje się winda/dźwig. Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, prasa i sejf. Obsługa hotel z przyjemnością porozmawia z Tobą w następujących językach: angielski i japoński.

Wyposażenie pokoju
W pokoju przygotowano dla Ciebie telewizor i kapcie. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe

  • Reservations are required for golf tee times. Reservations can be made by contacting the ryokan prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation.
  • The Japanese Ministry of Health, Labour, and Welfare requires all international visitors to submit their passport number and nationality when registering at any lodging facility (inns, hotels, motels, etc. ). Additionally, lodging proprietors are required to photocopy passports for all registering guests and keep the photocopy on file.
  • This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
  • Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F.
  • Personal protective equipment, including masks, will be available to guests.
  • Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; masks are required in public areas.
  • Enhanced food service safety measures are in place.
  • Breakfast fee: JPY 1944 per person (approximately)

The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.