Mitsui Garden Hotel Kashiwa-no-ha Park Side - Chiba

****

277-0882 Kashiwa, 6-5-2 Kashiwanoha

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

4-gwiazdkowy obiekt Mitsui Garden Hotel Kashiwa-no-ha Park Side - Chiba znajduje się w miejscowości Kashiwa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Yoshikawa City Local Museum – 11 km, Minami Central Park – 12 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, całodobowa recepcja, przechowalnia bagażu oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Nagata Park – 11 km. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w klimatyzację, sejf i telewizor z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Misato Sky Park – 13 km, Mashimori Shrine – 14 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Narita, znajduje się 48 km od obiektu Mitsui Garden Hotel Kashiwa-no-ha Park Side - Chiba.

Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

restauracja, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, prasa do spodni, automat z napojami, zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, linka alarmowa w łazience, wskazówki dźwiękowe, kawiarnia na miejscu, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości