Hotel Gran Bali Resort

210-0001 Kawasaki, Kawasaki Honcho 1-4-4

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Gran Bali Resort położony jest w miejscowości Kawasaki i oferuje bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz zakwaterowanie w pokojach z klimatyzacją. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Omori Hachiman Shrine ( 5,2 km), Miwa Itsukushima Shrine ( 5,4 km), Uramori Inari Shrine ( 5,6 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja i przechowalnia bagażu. W prywatnej łazience zapewniono bidet, bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarkę do włosów. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Tokujo-ji Temple – 5,8 km, Gonsho-ji Temple – 5,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tokio-Haneda, znajduje się 6 km od obiektu Hotel Gran Bali Resort.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Gran Bali Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

całodobowa recepcja, dostęp do Internetu, winda, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt