Mizumari

4130501 Kawazu, Nashimoto 424-2

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Mizumari, usytuowany w miejscowości Kawazu, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Shuzenji – 30 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Góra Daruma ( 38 km), Przylądek Koibito Misaki ( 50 km), Park rekreacyjny Shuzenji Niji no Sato ( 32 km). Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer, usługę konsjerża oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka. Wybrane opcje zakwaterowania mają również balkon, a z innych roztacza się widok na rzekę. 3-gwiazdkowy obiekt Mizumari oferuje gorące źródła. W obiekcie Goście mogą grać w tenisa stołowego. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park Narodowy Fudżi-Hakone-Izu – 50 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Oshima, znajduje się 112 km od obiektu Mizumari.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, tenis stołowy, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, kąpiele termalne / gorące źródła, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, sala zabaw, posiłki dla dzieci, wino / szampan, meble ogrodowe, miejsce na piknik, transfer, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości