Negiya Ryofukaku

651-1401 Kobe, Kita-ku Arima-cho 1537-2

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Traditional multi-course dinners, hot-spring baths overlooking old forests, and spacious Japanese rooms with nature views await guests at Negiya Ryofukaku. The property is a 3-minute walk from Arima-Onsen Train Station. Massages are available, and free WiFi can be enjoyed at the lobby. Guests stay in rooms with paper screens and exposed wood, and sleep in Japanese-style futon bedding on a tatami (woven-straw) floor. An LCD TV, an electric kettle and a fridge are provided. Bathrooms are shared, but each room has a private toilet. Negiya Ryofukaku Hotel offers a free shuttle to/from Arima-Onsen Train Station. Shin-Kobe Shinkansen Station and Kobe Sannomiya Train Station are both 20 km away. Free parking is available with an advance reservation. When not enjoying one of the indoor or open-air baths, you can check out the souvenir shop or explore the area’s other hot springs. Luggage can be stored at the 24-hour front desk. If you wish to eat at the property, please make a reservation in advance. If sold out, we may not be able to prepare the meal.

Goście muszą zameldować się przed godziną 19:00, aby móc zjeść obiad w obiekcie. Goście, którzy zameldują się po tej godzinie, mogą nie otrzymać obiadu. W takiej sytuacji nie będzie im przysługiwał również zwrot kosztów. Obiekt może zakazać Gościom z tatuażami korzystania z ogólnodostępnej łaźni oraz innych udogodnień, w których tatuaże będą mogli zobaczyć pozostali Goście. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. To eat dinner at the hotel, a reservation must be made at least 1 day in advance. A free shuttle service to and from Arima station is available upon request. Please note, the full amount of the reservation must be paid via cash or credit card at check-in. Please note, children cannot be accommodated in the Twin Room with Tatami Area and Mountain View and Twin Room with Shower - Non-Smoking.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 5 lat płacą ¥5 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, masaż, piesze wycieczki, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, transfer (bezpłatny), automat z napojami, kąpiele termalne / gorące źródła, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, wino / szampan, transfer, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości