Kochi Green Hotel Harimayabashi

***

780-0822 Kochi, Harimayacho 3-1-11

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Kochi Green Hotel Harimayabashi usytuowany jest w miejscowości Kochi i oferuje bezpłatne rowery. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Daizen-ji Temple – 36 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Nishihama Park ( 37 km), Hossho-ji Temple ( 37 km), Nakatosa Town Art Museum ( 46 km). Na miejscu zapewniono całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hijiri Shrine – 49 km, Stacja kolejowa Kōchi – 500 m. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kōchi, znajduje się 12 km od obiektu Kochi Green Hotel Harimayabashi.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w niektórych pokojach i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 1000 JPY za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, dostęp do Internetu, winda, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, prasa do spodni, automat z napojami, automat z przekąskami, codzienne sprzątanie, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt