Kusatsu Estopia Hotel

***

525-0037 Kusatsu, Nishi Oji-cho 4-32

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Kusatsu Estopia Hotel is a 3-minute walk from JR Kusatsu Station, which is a 20-minute train ride from Kyoto Station. It offers 2 dining options, free parking and rooms with free wired internet. Guest rooms offer both air conditioning and heating facilities. Each room is equipped with a fridge, an electric kettle and a flat-screen TV with satellite channels. The en suite bathroom comes with toiletries and a bathtub. A massage service is available upon request. Laundry services are on offer. Luggage storage can be found at the 24-hour front desk. A breakfast buffet can be enjoyed at the restaurant Riviere. Aobana restaurant serves a selection of Japanese dishes. Hotel Estopia Kusatsu is a 20-minute drive from Lake Biwa Museum and 700 metres from Kusatsu-juku Honjin.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 12 lat płacą ¥2 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, masaż, kaplica / świątynia, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, automat z napojami, prywatny parking, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt