Gojo Miyabi Inn

600-8070 Kyoto, Shimogyo-ku Tawara-machi 208

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Situated a 5-minute walk from Gojo Subway Station, this air-conditioned traditional Japanese holiday home features free WiFi, a hot tub and a balcony. The unit is 2 km from Kiyomizu-dera Temple, and around a 20-minutes walk to Kyoto Station. The Gion area is also only a 15-minute walk away. The property staff can give tours at an additional fee, or provide travel information of Kyoto. Guests can enjoy the flat-screen TV and the views of the property garden. Free coffee and tea are available. The holiday home has 3 bedrooms of traditional style featuring Japanese futon bedding and tatami (woven-straw) flooring. There is 1 bathroom equipped with a bath, shower and free toiletries. The unit is fitted with a simple kitchenette consisting of a microwave, refrigerator and an electric kettle. Towels and bed linen are also provided. No meals are provided at the property.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Gojo Miyabi Inn o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Podatek od zakwaterowania płatny od osoby za noc nie jest wliczony w cenę. Należy go uiścić w obiekcie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Credit card will be used for guarantee purposes only. Please note a deposit may be charged by the property if you are staying 5 nights or more. Guests arriving after 19:00 must inform the property in advance. Contact details can be found on the booking confirmation. Please note Kyoto Miyabi Inn Gojo is a completely non-smoking property. Please note that this is a traditional property which only features toilets and bathrooms on the 1st floor. Guests are requested not to make loud noises after 22:00 as the property is located in a residential area. The property can arrange taxi transportation from airports or stations for a fee. Please contact the property in advance to request the service.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 5 lat płacą ¥2 000 za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokój gier, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, piesze wycieczki, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości