Lj Inn Fushimi Inari伏見稲荷
612-0023 Momoyama-chō, 伏見区深草町通町9−12
612-0023 Momoyama-chō, 伏見区深草町通町9−12
Obiekt LJ Inn Fushimi Inari伏見稲荷 położony jest w miejscowości Momoyama-chō i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, bezpłatne rowery oraz ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Fushimi Inari Taisha – 1 km, Świątynia Tofuku-ji – 2,5 km. Odległość ważnych miejsc od domu wakacyjnego: Świątynia Sanjusangen-do – 3,7 km, TKP Garden City Kyoto – 4,1 km. W domu wakacyjnym zapewniono 2 sypialnie, 1 łazienkę, pościel, ręczniki, jadalnię oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem oraz balkon z widokiem na rzekę. Personel całodobowej recepcji posługuje się językiem angielskim i japońskim. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy Kyoto – 4,4 km, Świątynia Kiyomizu-dera – 5,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ōsaka, znajduje się 42 km od obiektu LJ Inn Fushimi Inari伏見稲荷.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu LJ Inn Fushimi Inari伏見稲荷 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt