Akakura Wakui Hotel
949-2111 Myoko, Akakura 28
949-2111 Myoko, Akakura 28
Situated just a 2-minute walk away from Akakura Onsen Ski Resort, Akakura Wakui Hotel offers simple accommodation with natural hot spring baths. Free Wi-Fi is available in the entire property. Guest rooms are fitted with a TV, a fridge and an electric kettle. Guests can try on Japanese Yukata robes and sip complimentary green tea in the room. Some rooms feature traditional tatami (woven-straw) flooring and futon bedding. Wakui Akakura Hotel provides free luggage and ski storage services. Ski pass purchase and equipment hire are available on site. Free internet PC can be used at the lobby. Scenery paintings of old Japanese landscapes can be enjoyed. The hotel is a few steps from a free shuttle service to the Akakan Ski Area, a 1-minute drive away. It's a 10-minute drive from Myoko-Kogen Interchange on Joshin-etsu Expressway, and a 15-minute drive from JR Myoko-Kogen Train Station. Free shuttles are offered from the station with advance request. Guests can enjoy seasonal Japanese multi-course dinner and hearty breakfast. Guests without a meal plan who want to eat dinner at the property must make a reservation at time of booking.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Guests arriving after 23:00 must inform the property in advance. Contact details can be found on the booking confirmation. To use the property's free shuttle from JR Myuko Kogen Station, please make a reservation in advance. Contact details can be found on the booking confirmation. Guests without a meal plan who want to eat dinner at the property must make a reservation at time of booking. Pets are allowed, when reservations are made in advance.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 1000 JPY za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, wędkowanie, pralnia, narciarstwo, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), wypożyczalnia sprzętu narciarskiego na miejscu, punkt sprzedaży karnetów narciarskich, bezpośredni dojazd do obiektu na nartach, prasa do spodni, automat z napojami, kąpiele termalne / gorące źródła, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, transfer, galerie sztuki, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości