Hotel Lala Minato

**

455-0013 Nagoya, Minato-ku Koyo 3-2-9

Udogodnienia

Ważne

on-line

5.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel LALA minato, usytuowany w miejscowości Nagoja, oferuje bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hala Nippon Gaishi – 4,1 km. Ten 2-gwiazdkowy hotel zbudowany został w 2000 roku.W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Centrum handlowe Aeon Mall Atsuta ( 6,6 km), Dworzec kolejowy Nagoya ( 9,3 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w przechowaniu bagażu. W prywatnej łazience zapewniono prysznic, bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarkę do włosów. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Oasis 21 – 11 km, Zamek Nagoya – 11 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nagoja, znajduje się 20 km od obiektu Hotel LALA minato.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel LALA minato o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości