Estinate Hotel Naha
900-0032 Naha, Matsuyama 2-3-11
900-0032 Naha, Matsuyama 2-3-11
Hotel Estinate, który oferuje bezpłatne WiFi, zlokalizowany jest w mieście Naha, 3,3 km od mauzoleum Tamaudun. Na terenie obiektu działa restauracja. Wszystkie pokoje są wyposażone w klimatyzację oraz telewizor z płaskim ekranem. Na miejscu dostępny jest sklep z pamiątkami. Na życzenie obiekt udostępnia czajnik elektryczny. Ulica Yachimun znajduje się 1,4 km od hotelu, a galeria handlowa DFS Galleria Okinawa oddalona jest o 1,5 km. Odległość od portu lotniczego Naha wynosi 4 km.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Podatek od zakwaterowania płatny od osoby za noc nie jest wliczony w cenę. Należy go uiścić w obiekcie. Parking is located a 2-minute walk from the hotel. The parking is available on a first-come, first-serve basis. Guests must check in and purchase a parking ticket at the front desk before using the parking. Please note that the rooms of Estinate Hotel are not equipped with a phone. Breakfast last order: 10:30 When booking 5 rooms or more, different policies and additional supplements may apply. Please contact the property directly for more details.
W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 1200 JPY za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, dostęp do Internetu, winda, sprzęt do grillowania, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, zespół animatorów, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości