Residential Hotel 183 Naha
900-0037 Naha, 1-8-3, Tsuji,
900-0037 Naha, 1-8-3, Tsuji,
Obiekt Residential Hotel 183 Naha znajduje się w centrum miejscowości Naha i zapewnia różne opcje zakwaterowania z doskonałym wyposażeniem oraz bezpłatnym WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Naminoue – 600 m, Mauzoleum Tamaudun – 5,6 km. Wyposażenie każdej opcji zakwaterowania obejmuje klimatyzację oraz telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości przygotowano kuchnię z pełnym wyposażeniem i jadalnią, a także prywatną łazienkę z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, mikrofalówkę, płytę kuchenną i czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zamek Nakagusuku – 20 km, Świątynia Sefa Utaki – 23 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Naha, znajduje się 4 km od obiektu Residential Hotel 183 Naha.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Residential Hotel 183 Naha o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu