Shhotel 1フロア貸切り 広々2ldk

900-0025 Naha, 壷川3-3-3 2f

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt SHhotel 1フロア貸切り 広々2LDK, położony w miejscowości Naha, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Naminoue – 2,1 km, Mauzoleum Tamaudun – 4,8 km. Obiekt zapewnia wspólną kuchnię. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Świątynia Sefa Utaki ( 21 km). Oferta apartamentu obejmuje 2 sypialnie, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i czajnikiem, a także 1 łazienkę z bidetem oraz prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zamek Nakagusuku – 22 km, Zamek Zakimi Gusuku – 31 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Naha, znajduje się 3 km od obiektu SHhotel 1フロア貸切り 広々2LDK.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu SHhotel 1フロア貸切り 広々2LDK o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt