Victoria Hotel
900-0031 Naha, Wakasa 2-2-12
900-0031 Naha, Wakasa 2-2-12
Obiekt Victoria Hotel położony jest w znakomitej lokalizacji w miejscowości Naha i oferuje klimatyzowane pokoje z bezpłatnym WiFi oraz prywatny parking. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję. Na miejscu znajduje się również restauracja. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Naminoue – 600 m. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem. W prywatnej łazience zapewniono prysznic, bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarkę do włosów. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w lodówkę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Mauzoleum Tamaudun – 4,6 km, Zamek Nakagusuku – 19 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Naha, znajduje się 4 km od obiektu Victoria Hotel.
Renovation work is done from 15th Aug 2022 to 31st Aug 2022 according to aged exterior wall. Please note that guests may be affected by noise during this period.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja) w cenie 800 JPY za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt