One Suite The Grand
905-0406 Nakijin, 2451 Kouri
905-0406 Nakijin, 2451 Kouri
5-gwiazdkowy obiekt One Suite THE GRAND położony jest w miejscowości Nakijin i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono prywatny balkon. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju. Na miejscu znajduje się również restauracja. Na miejscu dostępny jest odkryty basen oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację, biurko i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka oraz taras z widokiem na morze. Pościel i ręczniki są zapewnione. Pokoje wyposażone są w lodówkę. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie azjatyckie. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, japońskim i mandaryńskim, chętnie udzieli niezbędnych wskazówek. W pobliżu obiektu One Suite THE GRAND znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Teenu, Plaża Tokei i Plaża Peace Beach. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Naha, znajduje się 89 km od obiektu One Suite THE GRAND.
屋外プール: nieczynne od pt. 01 lis. 2024 do pon. 31 mar. 2025
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, masaż, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, tylko dla dorosłych, parking na miejscu, prywatny parking, basen na dachu, basen bez krawędzi, basen z widokiem, brodzik, wino / szampan, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, zajęcia jogi, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości