Nara Washington Hotel Plaza

***

630-8236 Nara, Shimosanjo-cho 31-1

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

A 5-minute walk from JR Nara Station, Nara Washington Hotel Plaza offers rooms with free wired internet in the heart of Nara, close to many shops and restaurants. It features a Japanese restaurant, which serves a Japanese and a Western breakfast. Basic rooms are furnished with contemporary amenities, including an LCD TV, a videos-on-demand system (charged) and a fridge. An electric kettle and an alarm clock are provided. The Washington Plaza Nara is a 10-minute walk from Naramachi and a 15-minute walk from Kofuku-ji Temple, which marks a starting point for a tour along Nara's other ancient temples. The Kasuga Taisha Shrine and Todai-ji Temple are within a 30-minute walk from the hotel. Kansai Airport is 100 minutes by bus. Restaurant Ginza offers Japanese and a Western option for breakfast, while a range of Japanese dishes is available for lunch and dinner. The front desk at Hotel Plaza Washington Nara is available 24 hours a day. Guests can borrow an air humidifier or a trouser press, or rent a laptop PC. An in-room massage can be arranged.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 1400 JPY za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, masaż, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prasa do spodni, automat z napojami, automat z przekąskami, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt