Garden House Umenoya Otaru
047-0024 Otaru, Hanazono1 Chome 2-2
047-0024 Otaru, Hanazono1 Chome 2-2
Obiekt Garden House Umenoya Otaru położony jest w miejscowości Otaru w regionie Hokkaido i zapewnia bezpłatne WiFi, bezpłatny prywatny parking oraz dostęp do wanny z hydromasażem. W okolicy znajduje się: Stacja kolejowa Otaru i Kanał Otaru. Niektóre opcje zakwaterowania mają balkon lub patio z widokiem na ogród. Obiekt dysponuje tarasem słonecznym. Podczas pobytu Goście mogą odprężyć się w ogrodzie lub we wspólnym salonie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Otarushi Zenibako City Center – 17 km, Dworzec kolejowy Sapporo – 35 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sapporo Okadama, znajduje się 38 km od obiektu Garden House Umenoya Otaru.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Garden House Umenoya Otaru o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, ogród, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wanna z hydromasażem / jacuzzi, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, wspólny salon / sala TV, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, czujnik dymu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości