Toyoko Inn Sendai Eki Nishi Guchi Chuo
980-0021 Sendai, Aoba-ku Chuo 1-1-10
980-0021 Sendai, Aoba-ku Chuo 1-1-10
3-gwiazdkowy obiekt Toyoko Inn Sendai eki Nishi guchi Chuo znajduje się w miejscowości Sendai. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Sendai City Community Support Center – 1,4 km, Świątynia Shiogama – 18 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Dworzec kolejowy Sendai ( 600 m), Sakuraoka Daijingu ( 2,1 km), Stadion Rakuten Seimei Park Miyagi ( 2,4 km). Na miejscu zapewniono bezpłatne WiFi, a prywatny parking dostępny jest za dodatkową opłatą. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w szafę i telewizor z płaskim ekranem. W prywatnej łazience zapewniono prysznic, bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarkę do włosów. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Personel całodobowej recepcji zawsze chętnie służy pomocą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zuihoden – 2,5 km, Centrum wystawowe Sendai International Centre – 2,5 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sendai, znajduje się 15 km od obiektu Toyoko Inn Sendai eki Nishi guchi Chuo.
Housekeeping service is only offered every 4 nights. When booking 10 rooms or more, different policies and additional supplements may apply. Room change is required every 7 nights.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, dostęp do Internetu, winda, sejf, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, automat z napojami, automat z przekąskami, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości