Route Inn Grantia Tokai Spa&relaxation
476-0003 Tokai, Araomachi Marune 1-21
476-0003 Tokai, Araomachi Marune 1-21
Obiekt Route Inn Grantia Tokai Spa&Relaxation usytuowany jest w miejscowości Tokai i oferuje pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hala Nippon Gaishi – 9,3 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Centrum handlowe Aeon Mall Atsuta ( 16 km), Dworzec kolejowy Nagoya ( 19 km), Oasis 21 ( 20 km). Obiekt zapewnia saunę, gorące źródła, restaurację oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w lodówkę. Personel całodobowej recepcji zawsze chętnie służy pomocą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park rozrywki Nagashima Spa Land – 20 km, Zamek Nagoya – 21 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Chūbu, znajduje się 28 km od obiektu Route Inn Grantia Tokai Spa&Relaxation.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, całodobowa recepcja, sauna, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, masaż, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, transfer (bezpłatny), prasa do spodni, automat z napojami, kąpiele termalne / gorące źródła, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, masaż całego ciała, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości