Hotel Gracery Shinjuku
160-0021 Tokio, Shinjuku-ku Kabukicho 1-19-1
160-0021 Tokio, Shinjuku-ku Kabukicho 1-19-1
Hotel Gracery Shinjuku został otwarty w kwietniu 2015 roku. Oferuje on komfortowe pokoje, bezpłatne Wi-Fi oraz restaurację. Obiekt znajduje się zaledwie 5 minut spacerem od wschodniego wyjścia z dworca kolejowego JR Shinjuku. Do stacji Seibu Shinjuku można dojść w 3 minuty. Pokoje zostały urządzone w naturalnych kolorach i dysponują wbudowanym oczyszczaniem powietrza, telewizorem z płaskim ekranem oraz czajnikiem elektrycznym z torebkami z zieloną herbatą. Do dyspozycji Gości jest także toaleta oraz oddzielna łazienka z wanną, prysznicem, kapciami i bezpłatnym zestawem kosmetyków, w tym szczoteczką do zębów. W czynnej przez całą dobę recepcji można zamówić usługę prania (także chemicznego) i prasowania odzieży. Obiekt oferuje wielojęzyczną obsługę konsjerża. W punkcie informacji turystycznej znajduje się automat do wymiany walut. Japońskie i zachodnie śniadanie w formie bufetu serwowane jest w restauracji na parterze. Park Narodowy Shinjuku Gyoen dzieli 15 minut spacerem od obiektu Gracery Hotel, a budynek rządowy w Tokio – 7 minut jazdy. Do obszaru Shinjuku Golden Gai można dojść w 6 minut. Hotelowy taras zdobi głowa Godzilli, symbol dzielnicy Shinjuku. Goście mogą zobaczyć z bliska ogromny pomnik głowy Godzilli.
Możliwość wejścia na taras na 8. piętrze (Godzilla Head) będzie na razie zawieszona.
W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, masaż, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, automat z napojami, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, bufet z potrawami dla dzieci, kawiarnia na miejscu, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą