Casa De Yoshi 一棟貸し
990-0031 Yamagata, Toukamachi2−3−3
990-0031 Yamagata, Toukamachi2−3−3
Obiekt CASA DE YOSHi 一棟貸し, usytuowany w miejscowości Yamagata, oferuje wspólny salon oraz zakwaterowanie z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ośrodek narciarski Zao Hotsprings – 16 km. Oferta obiektu obejmuje wspólną kuchnię. Na miejscu znajduje się również taras słoneczny. Oferta pensjonatu B&B obejmuje pokoje rodzinne. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, a także bezpłatne WiFi. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest również prywatna łazienka. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Yamagata, znajduje się 20 km od obiektu CASA DE YOSHi 一棟貸し.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą ¥1 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, gry planszowe / puzzle, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości