Yamagata Grand Hotel
990-0043 Yamagata, Honcho 1-7-42
990-0043 Yamagata, Honcho 1-7-42
Set in Yamagata, 9 km from Lina World, Yamagata Grand Hotel offers accommodation with a bar. With free WiFi, this 3-star hotel offers a 24-hour front desk. The restaurant serves European cuisine. JR Yamagata Station east exit is a 5-minute drive or a 15-minute walk from the property. At the hotel, all rooms come with a desk, a TV and a private bathroom. All rooms at Yamagata Grand Hotel feature air conditioning and a wardrobe. A continental breakfast is available every morning at the property. The nearest airport is Yamagata (Junmachi) Airport, 18 km from the property.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 1000 JPY za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, dostęp do Internetu, winda, sejf, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prasa do spodni, automat z napojami, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt