Yokkaichi Hazunaka Hotel
510-0002 Yokkaichi, Hazunaka 2-6-1
510-0002 Yokkaichi, Hazunaka 2-6-1
Obiekt Yokkaichi Hazunaka Hotel położony jest w miejscowości Yokkaichi i oferuje klimatyzację, balkon oraz bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Tor wyścigowy Suzuka Circuit – 22 km, Hala Nippon Gaishi – 34 km. Obiekt zapewnia taras oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Park rozrywki Nagashima Spa Land ( 18 km). Oferta domu wakacyjnego obejmuje 5 sypialnie, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i czajnikiem, a także 1 łazienkę z bidetem oraz prysznicem. Goście mają do dyspozycji telewizor z płaskim ekranem. Na terenie obiektu Yokkaichi Hazunaka Hotel znajduje się sprzęt do grillowania. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy Nagoya – 38 km, Oasis 21 – 40 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nagoja, znajduje się 50 km od obiektu Yokkaichi Hazunaka Hotel.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, taras, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wanna z hydromasażem / jacuzzi, sprzęt do grillowania, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu