Apartament Gracja W Jedlinie Zdrój
58-330 Jedlina-Zdrój, Piastowska 50/1
58-330 Jedlina-Zdrój, Piastowska 50/1
Obiekt Apartament GRACJA w Jedlinie Zdrój, położony w miejscowości Jedlina-Zdrój, oferuje balkon oraz bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Katedra w Świdnicy – 22 km, Dworzec kolejowy w Polanicy-Zdroju – 49 km, Muzeum Sztolni Walimskich – 12 km. Obiekt zapewnia taras oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Zamek Książ ( 17 km). W apartamencie z 1 sypialnią zapewniono salon z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i zmywarką, a także 1 łazienkę z prysznicem. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Wrocław, znajduje się 78 km od obiektu Apartament GRACJA w Jedlinie Zdrój.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament GRACJA w Jedlinie Zdrój o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu