Ambassador, A Boutique Hotel

****

11110 Amman, 55 Ash Sharif Abdul Hamid Sharaf

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Ambassador, a Boutique Hotel, usytuowany w miejscowości Amman, oferuje sezonowy odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, centrum fitness oraz ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pałac Zahran – 3,2 km. Oferta obiektu obejmuje restaurację, taras oraz bar. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w biurko, czajnik, minibar, sejf oraz telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też prywatną łazienkę z bidetem. We wszystkich opcjach zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z niektórych opcji zakwaterowania roztacza się również widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Obiekt zapewnia również centrum biznesowe, a Goście mogą korzystać z bankomatu lub korzystać z faksu i kserokopiarki. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Uczelnia Islamic Scientific College – 3,9 km, Ulica Rainbow Street – 4,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Amman-Queen Alia, znajduje się 35 km od obiektu Ambassador, a Boutique Hotel.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ambassador, a Boutique Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Outdoor Swimming Pool: nieczynne od pt. 08 gru. 2023 do śr. 15 maj 2024 Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości